Ziua de 1 decembrie

Bună ziua, suflete de români!
Azi e o zi specială. Pentru că e Ziua Națională a României! Este 1 decembrie. Şi ce mai este în această zi minunată? Intrăm calanderistic în anotimpul iarna! Uf, Doamne, cât am aşteptat această zi!



Astăzi , mă trezesc la ora 8 şi jumătate ( Nu sunt genul de persoană care doarme extrem de mult! ) . Eram aşa buimăcită, ştiți voi, acel moment când vă treziți brusc şi simțiți că sunteți pe cale să cădeți din pat. Mă ridic, amețită, având o durere fugitivă de cap. Dar a trecut. Merg spre geamul camerei mele care dă spre curte, unde steagul nostru dansa mândru în ritmul vântului. "Ce frumos!", mi-am zis. "Azi chiar e o zi minunată, chiar dacă soarele s-a ascuns printre nori. Important că steagul flutură în vânt, mândru de culorile lui vii şi de țara lui! "
Cu acest gând m-am trezit de dimineață. Să ne bucurăm că suntem români! Țara noastră are atâtea bogății, atâtea locuri superbe şi importante, încât noi nu ştim cum să le prețuim.
Strămoşii noştri s-au luptat pentru locul în care noi punem piciorul zi de zi. Pentru noi au murit, pentru noi şi-au dat viața, pentru ca nouă să ne fie bine, să fim fericiti şi mândrii de țara noastră. Să ne rugăm pentru ei şi să îi respectăm!
Noi renunțăm foarte mult la valorile noastre. De ce? Pentru că nu avem încredere în noi, nu ne iubim pe noi înşine, nu iubim pe alții, bârfim, vorbim pe toată lumea de rău, dar la noi nu ne uităm cum suntem. Nu suntem perfecți, nimeni nu e perfect, doar Dumnezeu! Şi când sunteți trişti, gândiți-vă că nu v-ați născut degeaba, că aveți un scop şi un țel în viață. Life goes on!
Sunt mândră că si fratele bunicului meu, care şi-a jertfit viața de tânăr pentru apărarea teritoriului nostru.
Un prieten îmi spunea: " Să nu uiți niciodată că unul dintre principalele scopuri ale omului în lume este să iubească . "



Cam atât am avut de zis, sper că v-am încălzit sufletele cu ajutorul cuvintelor mele şi, un sincer " La mulți ani, române! " .
Ne citim!

Comentarii