The Coffee Book Tagg

Bună seara, dragi cititori!

Simina de la '' Simina' s Books '' m-a nominalizat pentru așa numitul '' The Coffee Tag '' . Îi mulțumesc că s-a gândit la mine și dacă vezi asta, te pup!
După aceasta, vă veți aștepta la recenzia cărții terminate ieri. :))

Așa, să începem:

1. Cafea neagră: O carte în care intri cu greu, dar care dispune de mulți fani.
  '' Insula cu elice '' . Cred. Sau cel puțin așa mi se pare mie. Cel puțin, nici nu am putut să mă obișnuiesc cu scrisul lui, așa că am renunțat imediat la carte. (Prea mult blah, blah, blah)

2. Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.
 '' Fulgi de iubire '' de John Green. Am auzit de ea și chiar aș vrea să o citesc în preajma Crăciunului. 

3. Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?
   Doar una? '' Aventurile lui Tom Sawyer '' .

4. 
2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.
    '' Epopeea dragostei '' de Michel Zévaco . 

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindeni.
    '' Inferno '' de Dan Brown. Pff.

6. That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?
   Ionel Teodoreanu.

7.  Oops! Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.
      '' Insula cu elice '' de Jules Verne

8.  Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.
    '' Hoțul de cărți '' de Markus Zusak.

 Cam atât cu leapșa. Dau mai departea leapșa Carlei de la Magia filmelor și Anei de la Arta fotografiei .
 Ne citim! 
                    
                                                                                         Daria ♥
 

Comentarii