Cărți și realizări din 2017

          Vă salut, dragi cititori!



     Știu că am lipsit. Poate s-a depus nițel praf pe aici. De Crăciun am scris articolul despre ce am primit de Secret Santa (puteți vedea aici) și astăzi am decis să scriu ce cărți am citit în 2017, plus câteva gânduri.

     Mă bucur foarte mult că mi-am îndeplinit reading challenge-ul de pe Goodreads, citind 50 de cărți. Vă pun mai jos statistica mea de anul trecut și, pentru acest an, mi-am pus 30 de cărți. Da, cu 20 mai puține decât anul trecut. Am pus doar atâtea pentru că în acest an voi da examenul de capacitate, admiterea pentru intrarea la liceu și, fiind peste cinci luni, nu știu dacă voi citi atât de mult. O voi face când voi avea timp mai mult. Abia aștept să termin cu absolut tot, să revin pe blog, să scriu mai mult, să scriu iar recenzii. Cât de dor îmi e să scriu și să vă citesc articolele! Probabil, din când în când, când va fi o vacanță, voi mai posta câte ceva. Nu vreau să-mi neglijez blogul, pe voi, cărțile. Exersez cât de mult pot la pian, încerc să dau tot ce pot la toate. Și sper ca toată munca mea să roadă și totul să iasă bine.

     Chiar dacă sunt în clasa a opta din toamnă, nu am lăsat nicio carte neterminată. Mi-am luat în fiecare săptămână din timpul meu, mi-am dus la școală cartea și citeam ori cât de puțin, un paragraf, două, câteva pagini. Și așa am progresat, încet, chiar dacă în ultimele luni s-au dovedit a deveni foarte încărcate. Mă mai bucur de săptămânile acestea de vacanță în care pot citi mai mult.
   
     Vă las mai jos cărțile pe care le-am citit în anul 2017. Unele cu recenzie, altele fără, însă vă spun că nu regret nicio carte pe care am citit-o. În afară de Frumoșii oameni ai marilor orașe. Dacă vreți să citiți ceva de Fănuș Neagu, pentru prima oară, vă rog nu începeți cu această carte dezgustătoare. Aș avea multe motive pentru care să o urăsc. Unul dintre ele este că toată acțiunea a fost extrem de superficială, iar personajele la fel. Uneori îmi venea să arunc cartea ori de pereți, ori pe geam, să fac orice ca să nu o mai văd. Am terminat-o, totuși, cu un gust extrem de amar în suflet. Nu mai vreau să am vreo legătură cu ea, așa că de când am terminat-o nici măcar nu am mai atins-o.

     Am cântat mai mult decât m-aș fi așteptat la pian. Și cu mai multă pasiune, mai mult patos. Am muncit mult mai mult, dându-mi seama că exact asta e ceea ce vreau să fac pe mai departe. Și în ceilalți ani eram conștientă de viitorul meu, însă simt că ceva m-a împins de la spate. Nu sunt sigură ce. Pasiunea? Motivația? Orice ar fi fost, mi-a dăruit o stea deasupra mea pe care trebuie să o urmez. Am cântat la Viena, la Paris, având în inimă amintiri de neuitat, zâmbete și oameni fericiți. Cea mai mare bucurie e să faci oameni fericiți prin munca ta, dăruindu-ți tot sufletul, toată ființa. Și mă simt minunat făcând asta, trezind amintiri și peisaje în inimile publicului.

    Acum, uitați cum a arătat pentru mine anul 2017 în materie de cărți. 😊


     16, 630 de pagini și 50 de cărți. Nu-i rău!


    Haha, volumul 5 din seria Harry Potter chiar a fost uriaș. Și, totuși, m-a captivat enorm. Novecento a fost o carte simpatică și ușoară, relaxantă. Și cu un final la care nu m-am așteptat.


     Primul volum din Harry Potter, se pare, e cel mai popular. Dar, Domnul Tic - o iubire până la soare și înapoi de Laura Baban trebuie citită, e o carte la fel de dulce ca ciocolata preferată.


     Cea mai apreciată carte. Își merită locul!


       Prima carte citită. Daa, romanele polițiste sunt electrizante și îți pun la contribuție mintea. Sper ca anul acesta să mai citesc câteva, chiar mi-am propus în listă câteva cărți de acest gen.

      Și, acum, toate cărțile:


     Acestea au fost cărțile. Mă bucur că am fost mult mai productivă și abia aștept să-mi spuneți ce cărți ați citit în 2017! Oricum, nu cantitatea contează. Dar mă bucur că am citit multe cărți, toate fiind valoroase și minunate.

      Vă salut călduros și cu speranța de a ne citi curând!

Comentarii

  1. Ce lecturi frumoase! Succes și anul acesta, Daria!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult, Andrei! Îți doresc și eu, de asemenea, un an plin de zâmbete, căldură, iubire și împliniri!

      Ștergere
  2. ah
    Ai citit "Romanul adolescentului miop"...
    Cum ți s-a părut?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mi-a plăcut mult. Sincer, chiar m-a impresionat, având în vedere toate gândurile și reflecțiile care îi erau prezente în minte. Oricum, adolescența e o etapă în care sufletul e zbuciumat de cele mai mici și neînsemnate lucruri, nu? Suferința sufletească, adolescența, cărțile, modul prin care a scris totul, m-a fascinat. M-a captivat și sigur voi mai citi și alte cărți scrise de el. Are un fel special de a arăta cititorilor adevărata mască a lucrurilor, a oamenilor, determinându-te să fii de acord cu el în orice privință, parcă dorindu-ți să fii alături de el, în clipele când se simțea trist și încărcat de gânduri tulburătoare.

      Mulțumesc că mă mai citești, Miruna. An nou fericit plin de împliniri și pace în suflet!

      Ștergere
    2. La fel. Mă bucur că ți-a plăcut. Eliade merită să fie înțeles şi iubit.

      Ștergere
    3. De acord. Respectat și citit cât mai mult.

      Ștergere
  3. Bravo pentru toate lecturile, Daria! Sunt titluri foarte interesante, cărți reușite. Și multă, multă baftă cu examenele! O să treci, cu siguranță, cu bine de ele.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult pentru cuvintele frumoase! Cu adevărat, m-am bucurat de fiecare carte în parte.
      Lecturi frumoase și să ai parte de un an fericit, plin de împliniri și bucurii!

      Ștergere
  4. Ai citit niște cărți așa frumoase! Hihi
    Am făcut și eu postarea aceasta :D

    xoxo

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa❤ am văzuut, ai citit și tu cărți superbe!
      Lecturi frumoase, Alexandra!

      Ștergere
  5. Ruta Sepetys la datorie!♥ Trebuie să încerci și „Printre tonuri cenușii” cât de curând. În rest, numai bunătăți. Felicităări!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ohhh, de-asta am citit ,,O mare de lacrimi" pentru că mi-a plăcut foartee mult ,,Printre tonuri cenușii". Autoarea e genială!
      Mulțumeesc! Spor la lecturi și să ai un an plin de succese și cărți frumoase! 🙂💗

      Ștergere
  6. Frumoase si multe lecturi! Felicitari, Daria, si mult succes anul acesta, la scoala, cu pianul, blogul, cu toate! Da tot ce ai mai bun, stiu ca poti! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot, Oni! La fel îți doresc și eu, spor în tot ce faci, să ai parte de lecturi minunate și să fii fericit, să zâmbești!

      Ștergere
  7. Hihii, ce mă bucur să regăsesc "Harry Potter", printre cărțile citite. Mă bucur că ai reușit să-ți finalizezi challenge-ul, eu am stat slăbuț în 2017 cu cititul!

    Abia aștept să citesc și eu "O mare de lacrimi", sunt sigură că-mi va plăcea.

    La cât mai multe lecturi deosebite și anul acesta, Daria! Mult spor în tot ce-ți propui! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt sigură că îți va plăcea ,,O mare de lacrimi". E tot o carte tulburătoare și superbă în același timp!
      Da, te înțeleg, se apropie Bac-ul, eh? :)) la mine se apropie Evaluarea Națională și, sincer, sunt nerăbdătoare să o dau. Să scap și să mă simt liberăă ^_^

      Mulțumesc că ai trecut pe aici, Roxi, îți doresc lecturi plăcut, multă baftă și să ai parte de multă răbdare și perseverență! <3

      Ștergere

Trimiteți un comentariu