Secret Santa - Blogger Edition 2018



          Bună să vă fie inimaa, dragi cititori!

     Fiind sărbători, iarnă, vacanță... azi am revenit cu o postare dragă mie pe care o scriu în fiecare an și e un eveniment la care particip cu drag, organizat de doi oameni frumoși: Alexandra (Pierduți în literatură) și Onisim (Books vs Reality). Deja e al treilea an de când particip și de fiecare dată am fost surprinsă de către persoana care mi-a trimis cadoul. Anul acesta moșul meu a fost Ioana Maxim de la Din dragoste pentru cărți. La sfârșitul articolului veți putea să mergeți pe blogul fiecăruia ca să vedeți ce au primit și ceilalți. 😻

     Și vă spun că un sentiment mai încântător decât acela de a deschide cadoul mult așteptat... nu există. A fost o feerie totală, o bucurie plină de speranță, ca a unui copil inocent. După o zi istovitoare, cadoul pe care l-am deschis de la Ioana a fost ca un balsam pentru suflet. Am fost foarte impresionată, mai ales că a surprins toate pasiunile și calitățile mele într-un singur cadou. Le-am făcut poză imediat după ce l-am despachetat, atât de nerăbdătoare am fost!



    Yup, aici e unboxing-ul 😘:


    Vaii, când am văzut cutia împachetată frumos în auriu, apoi ațele roșii cu verde... cred că arătam mai ceva ca atunci când deschizi cutia cu pizza. :))))


    Prima dată am citit scrisoarea, iar apoi am început despachetarea celorlalte lucrușoare. Toate au fost împachetate cu atât de mare grijă și Ioana a fost foarte creativă! Plus de asta, cele două ațe arată suuuper în poze (Știți voi, Christmas and aesthetic vibes). M-ai nimerit și la ceai, abia aștept să-i încerc aroma!



      Broșa de la Jocurile foamei, după ce am scos-o din ambalaj am fost foarteee încântată! A doua zi deja mi-am pus-o pe bluză și am stat cu ea toată ziuaa. 😊

     Tadaaaaa! Am fost atât de bucuroasă când am văzut cele două cărți! Am fost foarte fericită pentru că a observat faptul că citesc atât cărți clasice, cât și contemporane. Îmi plac amândouă în egală măsură și fiecare îmi aduce un motiv în plus ca să citesc și mai mult pe zi ce trece. Chiar am fost surprinsă, nu mă așteptam la două cărți, așa că tot ce îi pot spune moșului meu de anul acesta este un mare și călduros mulțumesc! A nimerit totul cum nu se poate mai bine și, să știi, ai făcut un suflet mai fericit ca oricând!
     

     Și, de asemenea, brățara aceasta e foarte finuță și mă reprezintă enorm! I-am făcut și o poză mai specială, așa cum merită 😉

                                         

     Mulțumim tuturor pentru implicare și dăruire și să ne auzim cu bine și la ediția de la anul!
  1. Alexandra (Tigruț) - Pierduți în literatură
  2. Alexandra - Hoața de cărți
  3. Ana - Ana Reads
  4. Anamaria - Anamaria White
  5. Andreea Blog de idei
  6. Andrei - Nasu-n carte
  7. Antonia - Read it out
  8. Cătălina - Starlit Psyche
  9. Ghanda -  Jurnalul unei cititoare
  10. Ioana - Twistinmysobriety
  11. Ioana - Din dragoste pentru cărți
  12. Iuliana - Glasul Literaturii
  13. Iuliana - Captive in the world of books
  14. Lavinia - Lavinia Reads
  15. Lexi - Tărâmul cu cărți
  16. Onisim - Books vs Reality
  17. Raul - Stoica Raul
  18. Simona - Pălărisme
  19. Sânziana - Vampress Bathory Reads
  20. Tris - În numele cărților



Comentarii