Secret Santa - Blogger Edition 2019



          Salutări, dragi cititori ai blogului!

     O spun cu bucurie: acesta este al patrulea an în care particip la Secret Santa-ul organizat de Onisim (Omul folositor) și Alexandra (Pierduți în Literatură). Doresc să le mulțumesc foarte mult pentru inițiativă și pentru că m-au invitat și în acest an! 💗
     Dacă ați citit articolele din edițiile trecute, deja cred că știți cum se mișcă lucrurile. Fiecare dintre noi suntem surprinși când coletul ajunge la destinație și suntem nerăbdători să aflăm ce se află în ele!

     Anul acesta, cea care mi-a făcut cadou este Dana de la SilverMoon Reads. Vă rog să o aplaudați pentru că este primul ei an în care participă și a reușit să mă câștige încă de când i-am citit scrisoarea. E o persoană minunată, care chiar a fost atentă și a nimerit absolut toate lucrușoarele pe care le-a pus ea, împreună cu o bucățică din sufletul ei. Și, pentru că știu ce înseamnă să fii nerăbdător, voi începe să pun pozele (pe care nu le-am făcut pe loc pentru că am fost prea curioasă să văd ce se află în cadou, abia ieri am reușit să fac poză la tot):


     Coletul, înainte să-l despachetez. Am citit scrisoarea și mâinile au mers parcă automat ca să deschid, să mă minunez și să mă bucur de fiecare cadou în parte.



     Tot ce am putut spune e: Uaaaaau!! Nu mă așteptam deloc la atâtea lucrușoare frumoase și care să mă ajute pe timp de iarnă, mai ales că eu chiar am simțit în ultima vreme că trebuie să mă îngrijesc mai mult, să îmi hidratez corpul mai mult și să fac lucruri pe care până acum nu le băgam atât de mult în seamă. Începem așa: spray-ul de corp miroase genial, îmi fac rutina seara. Crema de mâini (mmmm) are miros de nucă de cocos. Spuma de baie, iarăși, miroase prea bine!! Loțiunea de corp, la fel, parcă mi-ar veni să o mănânc. Parfumul e waaaa, exact ce-mi place mie, e persistent, iar gelul de duș miroase a vaniliee, încă nu l-am folosit, dar urmează! Și masca de față, să știi Dana că nu mi-am mai făcut o mască de genul, sunt foarte curioasă cum va fi și, pe deasupra, da, am piele sensibilă și chiar și asta a bănuit, draga de ea!



      Tadaaaa! Împachetate frumos, mi-a fost curiozitatea și mai mare. Când le-am deschis a fost o supeer mare surpriză! Acum abia aștept să mă apuc de seria Stăpânul Inelelor, ca să citesc prima dată Hobittul. Și Umbra vântului, uau! Mi-o doream enorm, încă de prin vară, chiar bine că nu am găsit-o la Bookfest-ul din toamnă. Pe lângă sunt și muulte dulciuri, printre care ciocolata mea preferată, cu Oreo! Și un glob uitat prin colet, pentru că pe celelalte le-am pus pe brad.😁



     Ce mult îmi plac cănițele! Cea cu modele de minunată, la fel și cealaltă. Chiar aveam nevoie de un carnețel în care să-mi notez cărțile citite și cele pe care vreau să le citesc și se află în biblioteca mea deja (ca să nu mă mai tenteze și alte cărți, deocamdată). Au mai rămas două semne de carte pe care le pot colora după voia mea și un ursuleț adorabil de pluș, Winnie the Pooh! Mi-am adus aminte de copilărie instant și, îl citez pe tata, care chiar ieri mi-a spus ceva frumos, după un moment amuzant petrecut în familie: Atâta timp cât ai sufletul tânăr, rămâi copil.

     Dragă Dana, îți mulțumesc enorm pentru că te-ai străduit să faci un cadou așa frumos! Totul a fost tocmai pentru mine, pentru personalitatea mea și gusturile mele. Ești uimitoare, Dana!

     Aici sunt și ceilalți participanți ai acestui an:



Comentarii

  1. Cât de faaain! M-a cucerit carnețelul omg, așa BOTANYish

    RăspundețiȘtergere
  2. Daria, te-am nominalizat la o leapsa, gandindu-ma la pasiunea ta pentru pian. M-as bucura sa participi!:D

    https://insemnarile-mariei.blogspot.com/2020/03/leapsa-cu-muzica-speciala.html

    O saptamana frumoasa!^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ești o scumpă, draga mea Maria! Trebuie să mă gândesc bine ce să postez, pare destul de dificilă cerința, dar voi găsi eu ceva potrivit! :)

      Ștergere

Trimiteți un comentariu