Sfârșit de drum al anului 2018




     După un an plin de încercări, reușite, multe lupte date în interiorul sufletului meu, pot spune că mă simt liberă. Liberă că a mai trecut un an în care am învățat lucruri prețioase, care m-au ajutat să fiu mai puternică, mai stăpână pe ceea ce îmi doresc, mai plină de speranță. Pentru mine, fiecare an a avut a avut importanța lui. Toți oamenii frumoși care mi-au câștigat admirația și încrederea îi păstrez cu grijă și și-au făcut loc în sufletul meu. Însă, spre deosebire de alți ani, anul 2018 a fost o treaptă care a avut nevoie de mai multă putere pentru a fi urcată. O treaptă de pe care îmi era uneori frică să nu cad, să nu alunec, dar pentru care luptam de multe ori cu îndârjire ca să mă restabilesc. Am făcut cunoștință cu abilitățile, capacitatea mea de a știi și de a fi conștientă de scopul, de drumul pe care trebuie să îl parcurg. De asemenea, momentele în care simțeam goluri în mine m-au făcut să mă maturizez și doar cu ajutorul lui Dumnezeu, cu multă credință și părere de rău, am putut trece peste tot ce a fost negru și atât de plăpând. ,,Știi că ești cu adevărat cineva atunci când crezi că ești un nimeni.". Am multe mulțumiri pentru toți cei care au reușit, fără să-și dea seama, să facă fericit un suflet căzut în neputință, să îl sprijine doar cu prezența, zâmbetul și privirea lor, împlinindu-și misiunea de a-l sprijini și de a-l face un om mai bun. Mulțumiri pentru tot sprijinul acordat!

     Însă, dragi prieteni, cu toate acestea, ceea ce vreau să vă scriu, nu vă urez pentru noul an. Ci pentru toată viața, care poate fi atât prietenul nostru cel mai bun, cât și cel mai adânc vrăjmaș al sufletului. Sper să aveți parte de fiecare rază de lumină și de căldură sufletească, să credeți în voi și în visurile voastre, zilele să vă fie senine, inima să vă fie plină de iubire și speranță și, dacă un nor cenușiu se așează pe cerul senin și ploaia cade încet... nu uitați să dansați printre picăturile de apă și să zâmbiți cerului.

     La mulți ani! 🎉

Comentarii