Un colț de rai pentru cititori



        Sunt sigură că orice cititor înrăit s-a gândit de mai multe ori la un loc în care se poate simți el însuși, înconjurat de cărți, învăluit în căldura cărților, a focului, a peisajului care stă chiar lângă el. Ei bine, astăzi am să vă descriu locul meu preferat de citit pe care îl visez de multă vreme și uneori, în timp ce citesc, îmi imaginez că mă aflu acolo!

         Da, da, să știți că îmi iau foarte multe cărți și de câteva luni am zis gata, stop, ajunge, pentru că nu mai am loc în bibliotecă. Biblioteca mare e plină cu romanele cumpărate de mama și de cărticelele de când eram mică, iar cealaltă plină cu cărți de-ale mele. Așa că, uitându-mă pe site-ul celor de la Favi.ro, am văzut că au atâtea biblioteci frumoase! Spre exemplu, dacă vă aflați într-o criză de loc, cum sunt eu, puteți să vă uitați la bibliotecile lor: https://favi.ro/produse/categorie/biblioteci

         Să revenim la locul de vis în care îmi doresc să citesc și să mă simt confortabil! 
         De multe ori îmi imaginam că sunt într-o casă lângă un lac mare, iar în spatele lacului se întind munții, cu creste albe și nori pufoși deasupra lor. La etaj, lângă o fereastră mare, să fie ca un pat pe care să mă așez, cu perne și cu pături pufoase, iar acolo geamul să aibă priveliștea spre pomii de afară, spre lacul și munții minunați, pentru că îmi place foarte mult la munte și aș sta oricât printre munți. Fereastra să aibă o draperie pe care o pot trage seara și să am o noptieră lângă acel locușor pe care să-mi pot pune cartea, o cană de ceai și o lampă. Ah, da, și îmi doresc ca luminițele să nu lipsească din acest peisaj, de asemenea, și niște șosete pufoase pe care să mi le pun când mi se face frig. Și, nu în ultimul rând, în liniștea camerei să se audă în surdină simfoniile lui Mozart sau muzică din anii '60-'70. 😊 Toate aceste lucruri mărunte îmi oferă un sentiment care îmi spune că eu chiar sunt acasă, mă simt liberă, liniștită și plină de viață, iar toate acestea se rezumă într-un singur cuvânt: fericire!





         Am scris acest articol datorită celor de la Favi. Ei m-au invitat să particip la acest concurs și le mulțumesc foarte mult! 
         Că tot am vorbit despre locul meu preferat de citit, voi cum vi-l imaginați pe al vostru? Spuneți-mi în comentarii, sunt foarte curioasă!



                                                                                                            

Comentarii