Nou în bibliotecă! #1

    Bunăăă!

Trebuie să încep prin a-mi cere scuze de pe absența de pe blog, dar în tot acest timp, în weekend, săptămâna trecută ,am exersaaat la pian. Astăzi am dat examenul, ceea ce m-a bucurat mult reușita mea,  și munca mea, luând o notă minunată. La citit tot nu am progresat, abia că citeam zece pagini pe zi. Știți voi, ultimele săptămâni din semestru, note, medii, pff!

 Pot să spun că mă mândresc cu postarea asta!
Astăzi am fost la o prietenă de-a mamei mele ca să-mi aleg niște cărți vechi. Cărți. Vechi. Vă și imaginați, am sărit în sus de fericire când am auzit vestea și că voi mai avea câteva suflete în bibliotecă! :D Și chiar nu erau rele titlurile și autorii, chiar dacă am auzit doar de câțiva dintre ei.



      Nu am auzit deloc de autor , nici de carte. Trebuie să fie bună! Voi citi câteva recenzii despre ea. :D




           L-am citit pe Malot, să vedem cum va fi și această carte!


                               

          Ia uite-l! Nu o aveam în bibliotecă! Nu știu cum de. :))
 


              Hm! Pare să fie interesantă!
                                       




                Mi-a sărit în ochi titlul. Să vedem cum va fi!


  
   Nu am citit nimic de Agatha Christie și nici nu aveam în bibliotecă romane scrise de ea!

                               

    Și, din nou, tipic mie. Multe persoane mi-au spus sunt două cărți bune!
                              

   
         Despre dragul meu compozitor Strauss. :)
                            



  Cam atât. A fost cam scurtuță, dar voi reveni cu siguranță cu mai multe. Până atunci, ne citim!
 Spor la lecturi frumoase!

                 Daria.

Comentarii

  1. Vai, vai, ce de cărți! Felicitări pentru noile achiziții, dar și pentru reușita la pian. Sper să o ții tot așa și să ne surprinzi cu recenziile cărților. Un weekend liniștit să ai! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc, hihi! Daa, sunt multe, sper să îmi organizez cumva timpul să le citesc!
      Asemenea, pupici! :>

      Ștergere
  2. Foate frumoase achizitile. Imi place foarte mult coperta primului roman. Foarte frumoasa. Spor la citit.

    http://www.romanceofpages.ro/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc! Da, chiar este frumoasă. Abia aștept să o citesc!

      Ștergere

Trimiteți un comentariu