Jocurile copilăriei, leapșa


Hei! 
Am primit un tag de la Simina pe care îl voi facu cu mare plăcere.

1. Un vis mare, mare?
    Îmi doresc foooarte mult să devin o pianistă și o muziciană cunoscută și să călătoresc prin toată lumea.

                                      

2. De ce scrii?
Scriu pentru că mă relaxez. Scriu pentru a-mi exprima sentimentele. Plus că am moștenit asta de la mama. :D

3. Ce faci când plouă? 
     Când plouă citesc, exersez la pian, ascult muzica ploii sau, cel mai rar, dorm. 

4. Cel mai amuzant film văzut?
    Mister Bean : O comedie dezastru. :D  
  
5.Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii ?
   Câine. Ce e mai frumos decât să fii câine? Toată ziua te relaxezi, mănânci, te joci... Și nu mergi la școală! 

6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?
    Când am urcat prima dată pe scenă. :)

7. Viața pentru tine într-un cuvânt?
     Dumnezeu. 

8. De ce îți e cel mai frică?
    De păianjeni. :))

9. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea ?
     Nightcore - Bounce 
   

10.De ce te uiți la filme ?
      Mă uit la filme pentru că de la unele chiar ai ceva de învățat și îmi place să stau ore în șir cu popcorn în mânâ și cu plăpumioara. :)) Don't judge me! :))
               

Mulțumesc pentru tag, Simina! 
             Daria ♪

Comentarii