duminică, 16 august 2015

Jocurile copilăriei, leapșa


Hei! 
Am primit un tag de la Simina pe care îl voi facu cu mare plăcere.

1. Un vis mare, mare?
    Îmi doresc foooarte mult să devin o pianistă și o muziciană cunoscută și să călătoresc prin toată lumea.

                                      

2. De ce scrii?
Scriu pentru că mă relaxez. Scriu pentru a-mi exprima sentimentele. Plus că am moștenit asta de la mama. :D

3. Ce faci când plouă? 
     Când plouă citesc, exersez la pian, ascult muzica ploii sau, cel mai rar, dorm. 

4. Cel mai amuzant film văzut?
    Mister Bean : O comedie dezastru. :D  
  
5.Dacă n-ai fi fost om, ce ți-ai fi dorit să fii ?
   Câine. Ce e mai frumos decât să fii câine? Toată ziua te relaxezi, mănânci, te joci... Și nu mergi la școală! 

6. Cea mai faină zi pe care ai avut-o?
    Când am urcat prima dată pe scenă. :)

7. Viața pentru tine într-un cuvânt?
     Dumnezeu. 

8. De ce îți e cel mai frică?
    De păianjeni. :))

9. Melodia pe care o asculți exagerat de mult zilele astea ?
     Nightcore - Bounce 
   

10.De ce te uiți la filme ?
      Mă uit la filme pentru că de la unele chiar ai ceva de învățat și îmi place să stau ore în șir cu popcorn în mânâ și cu plăpumioara. :)) Don't judge me! :))
               

Mulțumesc pentru tag, Simina! 
             Daria ♪

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu